3 września 2012

Wrzesień

Od lat wrzesień kojarzył mi się z rozpoczęciem nowego roku szkolnego.W tym roku jest to dla mnie wielki szok,gdy nie mogę stawić się w szkole ubrana w białą bluzkę i czarna spódniczkę i nie słyszę pierwszego dzwonka.Choć w dzisiejszym dniu poszłam do szkoły podstawowej w innym celu.Musiałam tam zaprowadzić młodsza siostrę,więc poniekąd wzięłam udział w rozpoczęciu ;) Chociaż nie w białej bluzeczce to tak trochę w szkolnym biało-granatowym zestawieniu kolorystycznym :D






A na koniec moja siostra.Tak wyglądała dzisiaj na rozpoczęciu.Nowe pokolenie szafiarek :D

11 komentarzy:

  1. this is pretty cool, lurv ur outfit
    how about we follow each other?
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzięki blogowi się już przemogłam i coraz mniej interesuje mnie opinia ludzi w moim miasteczku, aczkolwiek jeszcze mam pewne opory ;D za to moja siostra ubiera się jak chce ma pomarańczowe włosy ostry makijaż i ma gdzieś czy ktoś wyśmieje jej lity czy skórzane spodnie ;D chciałabym podchodzić do tego jak ona "niech patrzą i zazdroszczą" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Takiego podejścia twojej siostry tylko pozazdroscic :)

      Usuń
  3. ładne buty :) o dziwo nawet mi w nich pasuje kokarda, za czym nie zawsze przepadam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne sandałki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka cudowna!

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To serduszko z tyłu jest urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze sie pochwalić,że serduszko to mój pomysł i wykonanaie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna torebka;)

    pozdrawiam;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń