23 czerwca 2011

Babcina sukienka ;)

Wczoraj ruszyłam na przeszukiwania strychu i znalazłam świetną(przynajmniej w moim uznaniu) sukienkę.Okazało się,że to sukienka mojej babci,w której chodziła jakies trzydzieści lat temu :) Nieźle co?Bardzo mi się spodobała więc postanowiłam ją sobie "przywłaszczyć" ;DNie założyłam do niej duzo biżuterii,bo według mnie sama w sobie jest ozdobą.Wiem,że marynarka sie pojawia chyba drugi raz,ale ostatnio jest nieodłączna częścią moich stylizacji...
A wy co o niej myślicie?




Tutaj jeszcze załapał się mój kiciuś :)

9 komentarzy:

  1. a no fajna ta sukienka :)
    slicznie w niej wyglądasz

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. takie rzeczy to prawdziwe perełki. śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest świetna, uwielbiam takie starocie.

    OdpowiedzUsuń
  4. materiał na marynarke kosztował 40 zł + błaganie mamy żeby szybko ją uszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. stanowczo w połączeniu z zakryta górą bbacina sukienka ma w sobie to coś :)

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygląda z żakiecikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam koty :) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połaczenie tej sukienki z marynarką:)

    http://dziewczynakomornika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń