5 sierpnia 2011

Wakacje!(cały czas jeszcze.... )

No tak ze zgorozą uświadomiłam sobie,że już tylko 4 tygodnie zostały do rozpoczęcia roku szkolnego.... ;(  No,ale trudno trzeba wykorzystywać je póki są.I własnie dlatego wczoraj wybrałam się na dłuuuuuuugi spacer. Załozyłam cos wygodnego i bez zbędnych ozdób bo jak robi się tak ciepło to mój mózg odmawia posłuszeństwa i nie chce mi się wymyślać nic twórczego ;D Uwielbiam takie długie spódnice,tylko niestety nie mam ich zbyt duzo ;)Ale spokojnie powoli będę to nadrabiać :*




Tak i proszę się uważnie przyjrzeć-jestem w związanych włosach,co nie szybko może sie powtórzyć ;)

7 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, wakacje Ci służą!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba jakoś wykorzystać te wakacje ;D
    Pozdrawiam
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znoszę takich mega długich spódnic, przypominają mi zakonnice.;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się jedynie buty, reszta całkiem, całkiem...

    OdpowiedzUsuń