31 lipca 2011

Grrrrrrrrrrrrrrrrr.... ;/

No i gdzie to lato?!Jeszcze w roku szkolnym czekałam,ąz wreszcie przyjdzie i będę mogła sie poopalać,dostarczyć organizmowi duże dawki wit.D,a na razie czuje tylko jak owa witamina ze mnie wycieka...No,ale mam nadzieję,że lato w końcu nadejdzie!
Dzisiaj mam na sobie mój nowy nabytek:czarne spodnie.Są świetne.Bardzo fajnie sie układają i ekstra wyglądają :))Na nogach mam moje totalnie,najbardziej ulubione buty.N apoczątku troche cisły,ale teraz kiedy je rozchodziłam wszystko jest ok.(trochę czasu zajęło mi również rozpracowanie jak w nich chodzić... ;))Marynarka już tutaj prezentowana :))




11 komentarzy:

  1. ładne fotki :)
    również czekam na lato!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, ze nie tylko mnie denerwuje pogoda! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka i buty najlepsze, trochę brakuje mi tu dodatków : )

    myownplaceinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też pogoda do bani ;/
    Zero wakacji bez słoneczka i bez opalania ;/
    Świetne zdjęcia ;D
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super marynarka!

    Dziękuję za komentarz:)
    Zapraszam na NOWY POST:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna, prosta stylizacja - bardzo w naszym stylu :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te spodnie wprost idealnie na Tobie leżą. :)
    A u mnie pogoda już coraz lepsza. ^^

    OdpowiedzUsuń